vitid!

Nu har momman varit här och hämtat charlie, jag ska få vara hundledig i några dagar så jag kan bara ta det lugnt o ta hand om mig o bönan o inte stressa över att sir charles måste ut mitt i blöjbyten, matningar osv osv .. superskönt fast det blev tomt och jag kommer att sakna honom, jag har varit utan han 1 gång tidigare, för 3 år sen när jag va på korpberget så de är nog nyttigt att få sakna min ögonsten lite nu med :) 
Idag va jag o köpte en tvättmaskin jag kommer att få om en vecka, nu är jag riktigt snäll mot mig själv ;) allt för att underlätta när jag blivit själv o inte vill dra me mig bönan ner i tvättstugan varje rutt dit, de blir lite väl drygt o skuva ner henne i vagnen o få henne o somna till innan jag kan dra ner henne dit, me tvätten under ena armen.
det känns superskönt nu, att få lugn o ro o processa utan stressfaktorer, toppen! :D
nu vakna hon så nu blir de mys på högsta nivå! 
 
ta hand om er själva o låt er inte luras.. ;) love!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0