rätt så fett

 
 
 
Vilken dag! i den härligaste o finaste mysoutfiten tog vi en härlig långpromenad på morgonen innan vi badade , sen tog lillan en tupplur o jag vart driftig som få, städade, diskade, tvättade, fixade till de sista me sängen, putsade fönster, ringde samtal o ansökte om nå helt grymt, blev medlem i hyresgästföreningen, och sa ja ist för nej! öppet sinne, japp japp!  sen efter massa mys i soffan tog vi en till promenad i de härliga vädret, charlie släppte loss i snön o de är helt underbart vilken lycklig hund jag har, han går nästan aldrig i koppel för de e roligare o få lyda o han är världens bästa storebror åt lillan, kommer i full fart och kollar till henne när hon börjar skrika, myshund!! :)  om ni undrar varför de inte läggs ut nå bilder på lillan så är de för att jag tycker hon ska få välja själv om hon ska finnas på bild på internet, o hon har inte gett nå medgivande än ;) nu har vi varit ute på kvällspromenad o läst saga, jag o pappan köpte nicke nyfiken till henne i 2 veckors present, nicke nyfiken må ju va skitbra barnbok tyckte jag men den verkade rätt så skev, en flummig man i gula kläder o gul hatt som kidnappar små oskyldiga apor o ger dom en pipa rök!? är de okej!? eller så är de jag som är skev som tänker då, haha!! så nu ska vi fika o sen sooova, (och sakna) köpa den där sängen va nog något av de bästa jag gjort. vi sover som stockar både jag o lillan för imorse fick jag iaf ligga och titta på underverket ett bra tag o låg o hoppades att hon skulle vakna snart så de blev nå mys nån gång! haha! kärleken är alldeles för stor för o beskriva ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0