Jag ser nu

det krävdes en separation, men nu kan jag äntligen se den personen jag varit, med kontroll, maktspel, hämnd o en massa bitterhet.. och jag har av egoistiska själ hållt fast vid de jag borde släppt taget om för länge sen.. Jag har lekt Gud o velat ha saker o ting på mitt sätt, så himla synd men jag är så tacksam att jag nu kan se det för annars hade jag inte kunnat göra som jag nu gjort, lagt mitt liv i händerna på Gud, "ske hans vilja, inte min" jag öppnar mitt sinne o fokuserar på kärleken, ödmjukheten o förlåtelsen, för nu tänker jag förlåta, förlåta precis alla o precis allt, o förlåta mig själv framför allt. Jag har släppt taget, och nu tänker jag se framåt.
är så jädra stolt över mig själv, tacksam att jag fick ett möte med en så fin kvinna som på 1 timme hjälpe mig att älska min ångest, den ångesten jag hatade några timmar tidigare. Det händer så otroligt mycket nu o jag känner mig starkare för varje seknud som går. jag är tacksam över att jag vill jobba med mig själv, tacksam över att jag har min fina broder vid min sida, tacksam för den här chansen jag tänker ta vara på. 
Idag är jag närmare mig själv. det betyder allt för det är mig själv jag älskar, utan dom här deffekterna jag hållt fast vid alltförlänge..
 
nu vakna lillan, så nu blir de massa mys!!! kärlek till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0