du är vacker!

vi har haft besök av mellans farmor i några dagar, supertrevligt o väldigt annorlunda, är ju van nu att det bara är hon, jag o lurvbollarna men gissa om jag njöt över att inte behöva laga mat!? :D bortskämding blev jag o de förtjänar jag! :D men nu ska jag njuta över att vara hon och jag igen o komma tillbaka till det jag tappade nu under dom senaste dagarna, tyvärr. allt är en färskvara, det ska jag helst inte glömma bort igen! och oavsett vad som händer utanför mig själv bör, vill och ska jag jobba med mig själv, alltid! så nu har jag släppt taget om lite saker, gått tillbaka till basic och mig själv och nu ska vi ut o njuta av det underbara vädret, mina fräknar har börjat komma tillbaka, som jag längtat! :) ha en underbar dag o gla påsk! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0