100313

igår va bönans polare här o hälsade på igen, han tycker hon är en riktig pudding tror jag för han sprattlade hej vilt när han fick se henne, så söt liten grabb. M fick en massa presenter, 2 par vantar, 2 par mockasiner haha! och en nalle med nattlampa, tack! 
idag har promenader o besök av momman stått på schemat, mysigt! och jag har nu varit utan cola i mer än ett dygn och jag är stolt haha, så välkommen huvudvärken från.. ja.. men om 3 dagar brukar de lugna ner sig, tur är väl de ;)
 
jag ska börja läsa på om olika religioner, vart lite pepp när jag fick berättat att gud välsignat våran kärlek o förhållande genom att ge oss denna underbara gåva som vi då inte hade fått om inte våran kärlek va äkta och rätt. fint och de gjorde mig nyfiken då jag stängt denna religion ute, men med ett öppet sinne ska jag utforska, spännande!!
 
snart blir det nog att gå ut igen, men utan hund :P vill bara ta me mig tjejen o beskåda våran moder  jord, gaia, beauty, beauty, beauty ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0