090313

Igår hade vi mys, soft, pysseldag hela dan. underbart! det händer verkligen grejer me lilltjejen o de är så mysigt, men de går lite fort hehe, hon är redan 3 veckor o 4 dagar!? vart tog tiden vägen? och nu har vi fått köpa nya kläder i en större storlek, hon växer så det knakar ♥ på kvällen fick vi besök, supertrevligt men mest trevligt att M fick besök av en liten herre på 3 månader. första polaren :) ♥
Idag har jag gått cold turkey på colan, de är extrapris på affären så de barkade iväg åt fanderns kände jag haha! "open happines" vad är de egentlugen i de där som jag vill ha så mycket av, jag kan sluta med allt men har svårt för att lägga ner den där drycken? hursom, för o sporra mig själv lite extra så tog jag o startade hemmaträningen igen efter måånga månaders paus, magen får såklart vänta med att bli tränad nån vecka till men wow va fint de kändes, som jag har saknat det! och jag har lyckats gått upp! :D jag väger inte längre undewr 55 o de känns skitansbra, att dricka grädde va nog grejjen, synd bara att de inte als är så gott som de va när jag va på smällen ;)
nu ska jag fortsätta vänta på att bönan ska vakna för då blir de mat o mys innan promenix i de underbara vädret, inte ett enda moln o solen värmer som aldrig förr..
jag är skitstolt över dom valen jag gjort och jag känner en tacksamhet som inte går att beskriva över livet. 
 
ta hand om er! bless and love / f
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0