sitter fast..

i ett osunt hjul där jag inte har energi till något bra, jag ska göra allt sen, "imorgon.." så idag efter jag somnat om sen han åkte så vaknade jag och ska börja dribbla med mig själv.. "jag kan göra det jag ska göra idag imorgon, jag kan lika gärna somna om.." men nej! jag väntar på rätt tillfälle att göra allt, det är ju bara det att det rätta tillfället inte kommer att komma, för det rätta tillfället är NU! alltid nu.. :) så jag steg upp, epilerade mina igenväxta ben och satte på litte peppmusik, ut med hundarna, lämna prover, städa och njuta av att få vara själv. googla efter hur man fyller i pappren till försäkringskassan haha! japp, inte ens det har jag lärt mig att göra.. att vara såkallad "vuxen" är helt nytt! haha! men men, det kommer gå bra det här med. nu ska jag trycka lite 70% choklad. mmm.. han kom hem med choklad och rosor till mig igår, då kan jag ju inte göra något annat än att känna kärlek :) mysstjärt! nu ska jag gå o göra nytta, hoppas ni har en fin dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0