röjj!

Här hemma röjer vi runt för fullt o städar o donar iordning överallt, jag ska snart möblera om i grodans rum, vill ha en garderob med dörren åt andra håller så det ska fixas idag innan kroppen ger vika :) 
har ett supertryck som gör att det känns som att hon är påväg ut, men i förrgår hos bm så fick vi veta att hon inte ens fixerats än.. jag har insett att hon nog kommer ligga kvar fleera veckor till, att hon skulle komma den 2a februari är nog bara mitt önsketänk :) hjärtslagen låg på 148, sf måttet va 36 cm och bm sa att allt va perfekt, det ordet kändes så himla fint att höra.
jag har gått upp 13 kg under graviditeten hittils nu (fast det är nog bara pizza p hamburgervikt haha!) och en bebis då såklart hahahahahaha!! hur som helst har graviditeten gjort mig fyllig o go, and I like it!! 
 
"Girl you so lovable
So soft and touchable
Completely huggable
Wonderfully fuckable"

-And I know that's what I am, I am! 
:)
 
Igår va jag och hälsade på en vän och hans son i skogen, senare träffade jag saknade kusin vitamin och hennes päron :) fick svulla kakor och känna myspyset :) underbart alltihop men herremin va skumt det blev att åka hemifrån, när jag blev hämtad kom tankarna, vad händer om vattnet skulle gå nu!? det blev så tydligt hur viktigt jag tycker det är att Linus är med på allt, att jag är med han när vattnet går, inte hos någon annan..
jag har förändrats så mycket och det är lite mysigt att jag känner så mycket jag aldrig känt förut, fast det inte alltid känns positivt att känna allt, shit liksom. den här graviditeten har gjort mig till en vanlig dödlig.. det är jävligt skrämmande. helt nytt. hur som helst, vilken grej jag är med om, finns inga ord.. jag är tacksam, och stolt! och det får avsluta det här för jag ska mysa med någon som nyss kom innanför dörren :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0