onsdag

 
 
 
köpte Ms första tjocktjockar igår, hur söta som helst. helt ofattbart att fötter kan vara så små haha, och köpte glitterlim till mig själv, här ska pysslas med mina affirmationslappar :)
härligt väder, härligt mående.. det kommer bli en fin, lugn dag idag.
målar naglarna och googlar på om mina månstenar jag fick i julklapp.
 
"Månstenen skimrar lika magiskt som månen själv och öppnar oss för de kosmiska hemligheterna. Sätter oss i kontakt med vår egen inre mångudinna/översteprästinna som ”bara vet”. Månstenen bär på feminina yinenergier, har koppling till natten, livmodern, brösten, skötet och det inre ögats visdom. Representerar skapandet av nytt liv och nya projekt, ökar vår känslighet och gör oss receptiva och öppna för vår inre visdom. Den är stillhet och vilsam väntan där vi kan ha full tillit till resultatet och att allt samverkar till det bästa. Balanserar vår inre man och kvinna. Fysiskt bra vid menstruationssmärtor och klimakterieproblem. Chakra efter färg, men framför allt navelchakrat & tredje ögat"
 
"Månsten drar till sig kärlek och hjälper till vid problem i relationer. Placera den under kudden för god sömn. Den är en skyddssten vid resor, speciellt resor över vatten. Den är för inre växt och styrka. Månsten är en kvinnlig sten och hjälper män (och kvinnor) att öppna upp sin kvinnliga sida. Den neutraliserar negativa känslor och ger frid och harmoni. Månsten kan läggas på hjärtchakrat."
 

hur härligt låter det inte? har ett halsband och en lös sten. jag älskar dom! fick dom inför kommande förlossning, va omtänksamt, tack ♥
 
nu ska jag kramas lite. 
va snälla mot varandra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0