mys

skön musik imorse i soffan, sen skön tystnad och ännu mera röjj i lägenheten idag. skitstolt över min insats som fönsterputsare, wow! nu ser man ut ;) osmart som kjag är skulle jag i mitt pepp putsa utanför också, men rengöringsmedlet frös och det såg ut som om någon kräkts upp vaniljglass på rutan haha! Grodan fick en till garderob i hennes rum och jag möblerade om och vart äntligen efter många om och men nöjd :) nu ska jag bara fixa nya gardiner, växter och pedistaler och lampor, sen så! :) grodan har så mycket kläder i storlek 44-68 så det rymmen en garderob, när jag fixat verktyg så det finns korgar i den andra ska allt annat in dit så allt hennes är samlat på hennes rum.. är så himla redo för att hon ska komma till oss så det är inte sant, gud va jag längtar.. 
hur som helst (snöar lätt iväg när det handlar om grodan hehe) efter allt stök blev det promenad och nu kollar vi kjelles smakresa och väntar på pizzan som ska vara här när som helst. kan.inte.sluta ! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0