40 dagar kvar!!

Ojojoj, idag är det bara 40 dagar tills bf.
inatt drömde jag att jag födde min lilla tös, vaknade helt svettig haha! 
 
måste fixa kamera, cam bilderna kan ju se helt galna ut, eller så är jag så stor som jag ser ut? :) haha
Idag taggar vi för o kolla genrepet på östersundsrevyn. kul!
nu ska jag gå och dricka varm choklad min karl gjort till mig, sööööötnööt! för att hjälpa mig sluta med teet, vill vara helt fri från koffein sista tiden så nu blir det att skära ner så min dotter också får vara koffein fri och komma ut så "ren" som möjligt. för VET NI VAD!? idag är det min 4de dag utan coca cola, det omöjliga blev möjligt! haha, ingen cola, nertrappning på teet. det känns lovande det här ;)
 
hoppas ni får en fin dag med massor av kärlek och värme. puss!

Kommentarer
Postat av: Thilde

Tack för din kommentar! :) och du har helt rätt i allt du skrev, jag försöker också tänka typ så " jag lägger ju inte fokus på om nån annan pratar mycket eller liknande, så varför skulle andra göra de på mig?"

För övrigt tycker jag din mage ser helt rimlig ut i storlek med bara 40 dagar till bf :) första barnet? Nervös?

Svar: precis! :)ja det är mitt första barn, inte så nervös som jag borde vara haha, ser nu mest fram emot förlossningen o de är mest det jag tänker på :) men det är ju lång tid kvar så nervositeten kommer nog hinna ifatt mig, va du nervös? och vad var du mest nervös över isf?
None None

2013-01-08 @ 14:56:17
URL: http://Thiilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0