slempropp!

Har aldrig blivit så lycklig av att se något så äckligt, där satt jag imorse och grät åt det blodiga som hängde o slängde haha! sorry .. ;) 
fick lite panik, vad ska jag göra? sprara jag den här eller tar jag kort eller vad!? hahaha!!! jag spolade och självklart ville L se den när jag va helt säker på att han inte ville de, aja.. :P: han kommer nog få se äckel så att han klarar sig ändå ;)
 
3 dagar till bf, och den eviga längtan och väntan som jag aldrig trodde skulle ta slut början nog få sitt slut.. :) 
skönt med ett tecken, det har känts som att hon aldrig kommer komma. men nu har vi bevis, de är på g! fast kan ändå ta nån vecka till.. men jag håller hoppet uppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0