120213

det finns en till som längtar.. 
 
1 dag till bf. och idag känner jag av förvärkar!! :D WIIIIHOOOOO!! :D 
har aldrig känt att det gjort ont, bara att det blivit spänt.
har aldrig blivit så glad över smärtan, men jag är redo nu tjejen! kom uuut! 
igår va jag iväg o blev bjuden på pizza av en vän som ska föda i april som inte alls fattade hur jag kunde vara så lugn, och det är nog för att det har känts som att jag kommer vara gravid resten av mitt liv haha men snaaart så.
va och lämnade extranyckeln hos mor igår så hon kan ta sig hit o hjälpa med hundarna när det är dax, hon såg livrädd ut, det blev nog lite för verkligt för henne att hon snart blir momma, hehe.
mysigt. jag vill sluta längta och vänta och förstå jag med, snart har jag mitt mirakel hos mig, jag kommer få se henne med mina ögon, hur hon ser ut, jag får nöja mig med att se henne med hjärtat så länge.
om hon bara visste hur mycket jag känner för henne.. nu börjar jag lipa haha ojojoj.. jag är lycklig. ♥
 

Kommentarer
Postat av: joanna

LYCKA TILL NU GUMAN! DU KOMMER BLI VÄRLDENS FINASTE MAMMA! vi hejjar på er här! :) <3

2013-02-13 @ 08:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0