yeeeeeeeey!!

Till helgen blire dejthelg för mig! :)
dejt på fredag, dejt hela lördagen o dejt hela söndagen åh! ♥
och inte vart som helst heller.. utan på älskade SVANÖÖ!!!!! :D:D:D
 
lycklig lycka lyckligast!!
 
Lilla Mellan ska få se ön där hennes mamma o pappa träffades, herregud va fint o speciellt ♥
och hon vart ju till inte många km därifrån, kärlek, kärlek, kärlek ♥
 
behöver jag säga att jag längtar!!?? :D
 
jag har varit förälskad i denna man i över 3 år, och fortfarande pirrar de i magen o jag blir helt fnittrig utav han.
mmmm... fu fasen va jag ska gosa ihjäl den där karln!! ojojoj
 
Idag har jag o skruttan varit på stan med mor o fixat synundersökning te körkortansökan, sen drog vi o shoppade kläder te lillan o skor till mor o mig. välbehövligt!! och idag sopade dom gatorna på grus (äntligen riktiga vårtecknet för mig) så de ska bli så roligt o flanera omkring i mina klackar me melan o sir charles,
jag har ju världens finaste flock.. japp, för det har jag! :)
 
nu ska vi gå o hämta paketet vi fick idag och just ja, kusin vitamin : tack igen för igår!! ♥ myyyysigt me tjejsnack hihi
 
ta hand om varandra! o sprid eran kärlek!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0