Mål

Jag insåg idag, att jag har några mål i mitt liv, häftigt! jag tror jag inte har haft mål i mitt liv tidigare, eller så kanske det bara känns så för att det inte känns som att jag har levt tidigare.. :)
 
finfin dag har jag haft, fått kärleksbrev o korten som jag framkallat till min blivande fotovägg :) bjudit mor på middag, inset att jag tänkt för mycket sen i tisdags ist för o känna (så tokigt det kan bli ibland:) och fått njuta av en alldeles speciellt vacker himel nu på kvällskvisten, mmmm... helt underbart.
nu ska jag snart sova, är dock inte trött.. "får du sova? du ser väl till o ligga o vila när du kan?" ja jag får sova, och nej, jag behöver oftast inte vila :) för vet ni, de e faktiskt ingen konst när man har en sån snäll tös som jag har :) självklart har hon sina dagar hon med, precis som alla andra, men allt med att vara mamma, precis allt är mysigt, tom att bli nerbajsad ;) jag "visste" ju att det inte skulle vara lätt alltid när jag beslutade mig för att bli mamma, jag va beredd på sömnlösa nätter, skrik, skrik och åter skrik, frustration och tårar-och tur va väl det att jag "visste" det skulle vara så.. för än så länge är det 100 gånger lättare att vara mamma än jag "visste" :)
 
den här månaden för 2 år sedan -april 2011 togs beslutet att vi ville skaffa barn tillsammans-vi skulle vänta men vi bestämde oss då för att det skulle bli av, i november 2011 kände vi oss redo, då började "projekt baby" och nu april 2013 har vi världens mest underbara gudagåva som är över 2 månader gammal.. ojojoj, vi är så välsignade.
 
taaacksam ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0