grodan <3

ääälskar att se att jag inspirerar andra genom min blogg. good shiiet! :)
 
jag är världens mest välsignade människa som fått denna underbara tös ♥
välrldens mysigaste, raraste tjej.. åhh, mammahjärtat smälter.
det absolut bästa som hänt.
jag är så rätt som mamma, hon är så rätt som den egna lilla människan hon är ♥
bara massa kärlek, att få sova brevid den här lilla bönan hud mot hud, känna hennes andetag o hennes små händer som myser runt, höra henne skratta i sömnen åhhh.. jag är lyckligast i världen!!
varje minut, varje dag får jag uppleva allt med henne, sa jag att jag är lyckligast i världen?
 
nu ska jag läsa lite kärleksbrev, en annan anledning till att jag är lyckligast i världen ;)
 
va snäll mot varandra, sprid er kärlek ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0