lilla grodan

den 20 september va vi på ultraljud och fick se våran älskade för första gången :)
 
våran fina lilla tjej ♥
 
 
datumet vart ändrat, bf va innan 12 feb, nu den 13e
v 20, halva tiden har gått, och jag läängtar!!
hell yeah att jag har en liten människa i mig!
såhär såg jag ut för någon månad sen:
 
 
och nu, ser nääästan ogräddad ut framifrån ;)
 
 
 SKYNDA DIG UT MIN LILLA TÖS! :D
 
Igår bad jag Linus skynda sig och känna på magen, precis då bestämde sig lilla grodan för att ligga helt still.. han skulle försöka lyssna och fick då en ninjaspark rakt i örat, haha!
helt underbart, vilken upplevelse det va att han fick känna henne. 
händelserik dag, senare gick jag ner för att skriva kontrakt och hämta ut nycklarna, nu är lägenheten min! :D
åkte dit och kikade, så nu är det bara att flytta in.
 
nu får det gärna bli lite lugnt ;) ha en bra dag alla. bless!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0