v 24

 
är otroligt lyckligt lottad som inte har nå värst mycket gravidkrämpor, förutom att jag har svårare att andas märks bara graviditeten genom att magen är stor, brösten ännu större och dom mysiga ninjasparkarna :) humörsvängningarna är borta (for now;) och jag känner mig pigg och jäävligt vacker. ingen halsbränna, inga smärtor, inga svullna ben, bara myspys.
 
Vi har åkt och hämtat alla möbler ifrån stället vi bodde på innan, gissa om jag sover som en prinsessa i sängen nu!? :D
mycket saker hade vi så allt fick inte plats, men om jag har en himla tur så åker min bror och kollar på en bil i närheten av gamla hemmet och hämtar upp mina finprylar och lilla tösens spjälsäng,
det känns fortfarande ganska overkligt att jag ska få bli mamma, att vi har en liten mini jag här om 16 veckor enligt barnmorskan, 14 veckor om du frågar mig ;) och att vi nu ska förberdeda hemmet för lillan. overkligt men helt underbart.
 
nu kom frukosten hem :D ma höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0