mami <3

har varit med min älskade mor idag, vi åkte till sommarstugan i fyrås och hämtade en bebissäng jag hade som liten, och lite kläder. -så nu står den lilla sängen brevid våran och helt plötsligt blev allt lite mer verkligt..
hur mysigt som helst att få vara med mor, tiden bara flög iväg. vi har så roligt ihop, mor och jag ♥
vi drack te när vi kom hem och för första gången fick hon känna M sparka, och mors ögon lystes upp. underbart!
 
för övrigt är jag där jag är och inte där jag vill vara. det mesta känns lite extra tungt nu, så som livet kan vara.
trots att jag är extra stark gör jag val som gör mig extra svag.
och då vill jag förändra mitt yttre, när det är i mitt inre jag inte trivs, jag borde frigöra mig. punkt slut.
och just nu kan jag inte sluta tänka på sinnesrobönen-
 
Gud ge mig sinnesro
att acceptera det jag inte kan förändra
mod att förändra det jag kan
och förstånd att inse skillnaden.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0