tur i oturen!

nervös kliver vi in på tingsrätten och möts av en skolklass som skulle vara med o titta på min rättegång, det kunde inte blivit värre kände jag.
och det vart det inte heller :D 
den jag skulle möta kom inte dit, och slänge på luren i örat när dom ringde och sökte personen.
gissa om det blir till min fördel !? :D:D
 
skumma människor som hittar på och jagar skadestånd för att finansiera pundet. tragiskt!
 
nu känner jag mig bara taggad inför detta. jag har gud vid min sida och oavsett, så kommer det att gå så jädra bra!! :D
 
vi firade med en cheesburgare och nu är vi åter hemma,
solen är supervarm tycker jag, snudd på sommarväder ;) och jag ska njuta av varenda sekund av den här dagen, för den här dagen är MIN! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0