hit och dit..

igår gick vi in i v 27, och då va det en vecka sen vi fick besök av svärmor och min lilla svåger, dom hade med sig en massa bäbisprylar o kläder, vi åt en massa gott och jag drack julmust.. alldeles för tidigt :D
i helgen som va fixade vi spjälsäng o kläder, så det räcker och blir över ;) men lyckades ändå beställa lite mer som kom in till posten igår :P
 
igår hade jag en sån där mysdag, från början till slut. va ute och lekte med hundarna i finvädret, fixade och donade och på kvällen kom det förbi några vänner som åt kladdkaka med vaniljgrädde med oss, ni missade väl inte att det va kladdkakans dag i onsdags!?:D vi hade dock inget socker då, så vi gjorde scones, eller skulle göra men smeten vart skitskum så det slutade med köttfärssås och spagetti, kladdkakan fick vänta tills igår o guuuu va god den va, den som väntar på något gott..♥
 
men idag är det ingen mysdag, det är en sån här dag när jag önskar att jag hade energi och lust till något, men icke. jag räknar timmarna tills det är dags att sova och hoppas att jag slutar småspy, riktigt nice ;) heh. 
mysigt är det med fredag iaf, om 3 timmar är det äntligen helg och jag slipper undvika telefonen. 
nu ska jag läsa bloggar, dricka vatten och kanske kanske om jag orkar, göra som om.
 
bless
 
gammal bild, men va söta vi va ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0