mmm...

kom hem efter picknicken och började riva köket, det som stått orört sen vi flyttade in och började riva.. :P
så skönt att ha börjat på riktigt nu, bara ett hål kvar där det varit diskho o bänk.
viket lyx att kunna diska i köket ist för badrummet sen :) åh, det börjar bli ett riktigt riktigt riktigt hem ni vet.. :P
och just ja.. nu har vi äntligen en säng :) en dubbelsäng! yeee!
så vi har flyttat in sovdelen i ett annat rum, med våra fina drömfångare och vårat väggskynke med en keltisk sol, doften av nag champa rökelser och mysigt ljus från våran ljuslykta och ljusen i och brevid fönstret ut mot träden och dess gröna blad.. vackert
det är så trist att jag inte har min gamla dator här, jag kan inte föra över mina kamerabilder till den här.. :/
aja.. vilken underbar dag! solen har varit framme hela tiden, jag har mediterat, tränat, läst och stekt.. sommaren är verkligen här, det märks på min hippiestyle som kommer fram då :) jag blir som mer jordnära nu, mer naturlig, mer naken, mer jag.
första sommarbuketten är plockad och stoppad i en urfin gammal plåtburk jag hittade på loppisen nere på byn.
mina ben är sönderbitna av mygg, reggaen är grym, fötterna är smutsiga av promenader ute utan skor, naglarna är långa och superfina, katterna kommer hem med möss, min man springer omkring i shorts- det är helt underbart. det är sommar!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0