28 maj 2012

hej svejs!
herregud va tiden går fort.. redan 28 maj. och det doftar fint av blommträden utanför
Lumen blir 5 månader idag och är stor som en ko,, oj oj oj, vart ska de här sluta :P
och mer och mer ståöron får hon, min fina fina tjej.
-
livet är väldigt underbart nu, skrämmande men underbart.
snart åker jag nog hem och hälsar på min underbara momma ♥
börjar sakna en tv och en soffa ganska kraftigt, likaså ett fungerande kök och ugn, krävande jag idag :)
men feta hemmafruspoäng får jag när jag bakar muffins o gräddar dom i våran vedspis, mjaaoooo.. ;)

men jag har ändå allt jag behöver och mycket mer, idag är en riktig softardag då det blåser som tusingen ute..
min fina man sitter mittemot mig och säger att jag är vacker, haha.. åhh jag är så bortskämd!
men ja, jag är en vacker kvinna som är värdefull och duger precis som jag är! :)

hoppas ni har en underbar dag,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0