måndag, eller fredag?..

idag har jag varit på min första arbetsdag då jag inte inskolas, jag har gått solo och fått tagit ansvar helt själv.. de som jag funkar bäst med ;)
va iväg och köpte en moppe igår så jag tar mig på arbetet, världens häftigaste moppe som är lila, gul och rosa. ingen kommer missa att det är fröken burholm (snart fröken lilja) som är ute o åker :)
jag kom hem idag till världens underbaraste man som gjorde mat till mig och som dessutom hade varit och köpt cocacola bara för min skull ♥
jag fick världens fredagskänsla när vi åt kebab i pitabröd i sängen och jag vet att jag inte behöver kliva upp innan 6 imorn då jag inte börjar förns kl 12! :D
så imorn blir det morgonmys för heeela slanten!
livet kom till mig när jag flyttade hit, nu undrar jag varför jag envisades med att stanna kvar där så länge.. dumma rädslor! aja, tiden va rätt nu för att flytta och jag får allt jag behöver och vill ha plus mycket mer..
det är en häftig känsla, att möta allting, bryta ihop, komma tillbaka, tappa hoppet, få det igen.. ja vilken berg o dalbana.. men tryggheten har jag, i mig själv.. och jag tänker kämpa för att få trygghetetn verkligen rotad i mig, den ska vara stark, jag ska vara stark.
min lilla nörd ligger på sängen och är så himla söt, jag är fortfarande nykär och värre blir det när jag är utan honom på dagarna ;) 
han är den häftigaste människan jag träffat, han ger mig så mycket kärlek och fina ord, och det finns ingen det är mer nice att hänga med som just han ♥

uuuuuh.. jag kan knappt andas då min mage står åt alla håll och kanter.. hur kan jag få i mig så mycket mat!? haha! :) imorn blir de att träna, jag vill ha lite magrutor!! :D men det börjar gå framåt.. både fett och muskler har försvunnit på mig, tur att mitt muskelminne är starkt, nog det enda minnet som faktiskt funkar på mig :P

jag känner mig mer öppen nu när jag lösenordsskyddat min blogg just nu, härligt! 
tänkte lägga in bilder, men nu fattar jag inte hur man gör.. eller så är det mitt internet som vägrar samarbeta igen..

hoppas ni har en superkväll, att ni får en härlig dag imorgon med massor av kärlek.
tänk en fin första tanke, ge kärlek.. resten ordnar sig av sig självt.. bless!


Kommentarer
Postat av: Mir

Men hjärtat, det är väl inte lösenordskyddat nu? Jag ha rinte skrivit in något iaf utan kom direkt hit..?

Svar: nej jag tog bort det, kom på att jag ska be för dom stackars sjuka människorna och fortsätrta mitt precis som jag vill, på något sätt vinner ju den tragiska människan om jag tar åt mig så hårt av hennes beteende som faktiskt bara hon kommer lida av i slutändan :) love love love! <3
None None

2012-06-20 @ 22:34:17
URL: http://www.beyondforever.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0