jag väljer det rätta.

jag frågade förut vilka som läser min blogg, bara för att jag inte vill ha nyfikna människor med kontrollbehov som bara snokar på min blogg.. och jag fick ett svar från kusinvitamin. vilket bevisar att det finns många oönskade här.
idag skulle jag ha kontakt med en vän, som jag bara hade på facebook, så jag loggar in igen, och fick känna på direkt varför jag tog bort den då en människa kommer med påhopp och elaka kommentarer om min familj (ja visst låter det moget, och tro det eller inte så är det en vuxen kvinna som inte kan ta det hon tycker och tänker med personen det handlar om)
det är tragist, och jag tycker verkligen verkligen synd om människor som har misslyckats med så mycket i sitt liv och därför vill hacka på andra, tycka till bara för att dom inte står ut med sitt liv, valen dom gjort och eller sig själv.. så dom hoppas på att kanske kanske dom kan må bättre med mig själv om dom hittar på saker, påstår och kontrollerar (försöker) andra då dom tappat kontrollen över sitt eget för länge sedan..  det finns hjälp att få!
först blev jag förbannad, innan jag kom på. gud straffar somliga med detsamma, andra straffar han senare.


hursomhelst.. jag vill inte ha inskränkta, rädda och fega människor i mitt liv.. på något sätt... därför lösenordsskyddar jag min blogg, dom närmsta får lösen och dom som är intresserad av mig och vill läsa om mitt liv, AV RÄTT ANLEDNING!! så vill du ha lösen, hojta! :D

Kommentarer
Postat av: Mir

Jag läser, sporadiskt men jag är här <3 (och idioter finns det överallt, tyvärr)

2012-06-14 @ 20:22:42
URL: http://www.beyondforever.se
Postat av: Mir

Just ja, jag VILL gärna ha ditt lösen om jag får.

2012-06-14 @ 20:23:20
URL: http://www.beyondforever.se
Postat av: Linda

Jag vill ha lösen :)

2012-06-15 @ 23:17:15
URL: http://lindawinger.blogg.se
Postat av: joanna

hej fina fina underbara frida! Jag måste kommentera nu när jag såg ditt inlägg.. hihi.. och jag kan säga att jag läser din blogg så ofta jag kan och hinner... :)

och vet du? skit i idioterna.. tänk vad fantastiskt att dom orkar ödsla energi.. haha.. så låt dom hålla på.. dom är sjuka människor.. :)

tänker på dig ofta och jag önskar verkligen vi kan träffas nångång! :) hihi..

ta hand om dig fina kvinna. du gör de otroligt bra och ha tillit. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS <3<3<3

Svar: åhh va kul att du skriver! :D precis! jag kom på det jag med idag, så jag tog bort lösenskyddet och ber för personerna ist :) jag tänker på dig ofta också ska du veta! och såfort vi åker neröver tänker jag träfffa dig! har ju dock fått jobb över sommaren så blir inte så tidigt som jag trodde :) tack för att du skrev, du lyste upp en mörk dag nu <3 kärlek, kärlek och ännu mera kärlek till dig!!
None None

2012-06-20 @ 17:45:50
URL: http://www.teddysdotter.wordpress.com
Postat av: joanna

åååh ja men gud vad roligt om du kunde komma och hälsa på! och låter tvär roligt med jobb!
själv sitter jag oxå väntar på klar tecken från soc och få börja jobba.. har ett jobb som väntar på mig! mitt dröm jobb! :) ska få äran att börja jobba på livskraft tillsammans med carola.. känns hur mäktigt som helst! och nästa år ska jag få komma in på anstalter och dela med mig :) så häftigt.. men som sagt jäkla soc och väntan.. hihi men tålamod och tillit försöker jag ha.. och samt att tid tar tid och allt har sin mening.. för de är ju så sant :)

men åh vill verkligen träffa dig sötnos. och GRATTIS igen vackra du för jobbet! wooow vilken grej! pussar och kärlek. <3<3

Svar: shit va glad jag blir för din skull! så jag fick tuppskinn.. brrr! :D åhh va du är så jädra värd det, va häftigt.. shiit jag blir nästan mållös. livet liksom.. är det inte underbart? grattos grattis grattis, tusen gånger grattis! va fint att du får det här, för att du är värd det, för att du gör det skitbra och för att du är just du! kääärlek till dig fina själ! <3
None None

2012-06-21 @ 16:30:05
URL: http://teddysdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0