jag kanske är tjatig men...

LIVET ÄR SÅ JÄDRA UNDERBART!!
imorse tog jag lite ansvar, ringde och sökte jobb, berättade vad jag hade att erbjuda och 2 timmar senare ringde dom upp, jag fick jobb! imorn åker jag härifrån kvart över 7 för en hel introduktionsdag 8-16
jag får det jag behöver, när jag är redo. bara när jag är redo.
och jag är så jädra redo för livet!! :D come on life liksom :P give me what you got!
haha, pirrig känsla.. mitt första vita jobb och det fixade jag på 2 timmar.. pepp pepp pepp affirmationer ska jag ösa över mig själv. ♥
jag fixar det, det gör jag. och jag är så jädra värd det här! värd livet, med allt som det innebär.
precis kommit hem o ska göra mig redo för myskväll med min man,
vi har varit på skolavslutning idag, åkte och fika, och kollat lite på fotbollsmatch, kollat på fina hemmavirkade/ stickade kläder och bara myst..vilken härlig känsla jag haft.
va till grannbyn idag också och kollade på blommor, åt korv med massor av vitlöksdressing efter en piggelin :)
träffa en fin kvinna, oj vilka härliga och häftiga möten jag får vara med om. och gick förbi den vackraste kärnen jag sett, med massor av mysiga blodiglar och grodyngel. vilket äventyr vi varit på idag! :)
jag kommer helt klart somna gott ikväll brevid min man.. mmmmmums ♥
och här har ni världens finaste hårboll, min ögonsten.
kom ihåg att du är viktig, för att du är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0