den som går vilse finner nya vägar

det kanske borde vara en bra dag, men det är det inte
 
men jag älskar livet ändå, jag älskar dagar då allt känns skit och jag inte har någon aning om vart jag är eller vart jag ska, men jag älskar dom här dagarna bara när dom är över..
det är så himla mycket som är nytt och jag möter allt drogfri men jag vill inte tända på idag ändå, ganska häftig känsla..
därimot vill lilla frida ha min mor här, ha hennes famn så nära det skulle kunna gå, bara få en kram och få vara liten ett tag.. ännu häftigare känsla, helt åt helvete, men som sagt.. äh.. skitsamma..
 
jag behöver fridatid, behöver få gråta tusen och åter tusen floder, behöver få skrika ut min besvikelse och all svek jag känner, behöver naturen, behöver läka, behöver meditera, behöver få svar..
jag behöver mig själv just nu.. 
 

im thinking this aquarium is deeper than the last one..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0