6 juni.

"Ända från barndomen har vi fått i oss en viss uppfattning om vårt eget värde – eller brist på värde – och den ligger bakom alla våra handlingar och känslor, som ett trassligt nät av självkritik." – Christina Baldwin

 

sveriges nationaldag idag, och jag har klätt mig fint, ska kidnappa min man ut på picknick tror jag.

och meditera, kanskre kanske ta ett yogapass med- bläddrade lite i min yogabok o blev pepp :)

har kört ashtangayoga på kurs förut, och det är intressant att lära känna sin kropp lite mer, jag har faktiskt fått lära mig att vara helt avslappnad, träna på att meditera och att yoga för av alla saker mådde jag dåligt av och spydde av från början konstigt nog.

ne nu tog lusten slut för att skriva här, jag ska gå o hångla upp min man istället.

ma höres om a litte fouke

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Jag följer din blogg!

2012-06-06 @ 19:17:42
URL: http://pirkus.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0