5 juni 2012

nu har jag varit i östersund o hämtat våra saker, äntligen fick jag träffa min käre mor, herregud va jag saknar och längtar efter henne, en skithärlig känsla! hon är en så fin kvinna min mor, världens finaste faktiskt. och för henne skulle jag kunna göra precis vad som helst, gå genom eld och vatten.. men bara för henne.
jag är en känslobomb just nu, tänkte blogga mer men åhhhh jag orkar inte gråta mer nu över att min mor är för underbar för att vara sann.. :)
ni får en fet bildkabomm eftersom jag äntligen kan föra över bilderna. men neeeej.. inga bilder får ni nu.
jävla stadsbo jag är, bortskämd med både kabeltv o bredband i jacket liksom.. här räcker det inte med en tv och en sladd :P  jag har ett mobila bredbandet jag får fylla på (därav hoppen mellan inläggen då surftiden är slut) vill inte samarbeta med att lägga upp bilderna.. här går det segt. aja, en annan gång :) fick iaf upp 2 bilder. första är från vardgasrumsfönstret, andra från skogen första veckan jag flyttade hit.. vackert.. ha en fin dag, våga älska
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0