280612

Och igen går jag till kylen, tom letar i skafferiet.. kanske kanske kanske att det ligger en cocacola någonstans som jag glömt bort, haha! är jag nå jädra törstig på cola!? och igår sa jag att imorn, imorn då ska jag sluta dricka det.. jaja, det här med att börja "mitt nya liv" har ju allllltid fungerat förut så självklart kommer det göra det nu med ;) haha, varför ger jag inte upp det där? skulle sluta som sagt men jag glömde bort det när jag satt brevid kylen på jobbet där det bara är att lägga en tia i en ask och avnjuta en kyld cola.. gaaahhh.. men jag va ju så sugen :) aja, nog om att jag är en beroende ut i fingerspetsarna och fastnar för vad som heslt, precis vad som helst :)
jobbig dag på jobbet vilket gjorde det extra härligt att få åka hem och ta det lugnt, ying o yang ♥ stannade vid kärn och lät knotten festa på mig, andades och bara va.. jag tog mig hem och jag tog det lugnt.
åkte vidare och kom fram hit, och klev in i ett supermysigt vardagsrum som karrn har fixat till, mysigaste vardagsrummet och fotbollen va på högsta volym på tvn, jag har jobbat, han har sett till att det blev mysigt för mig att komma hem, och hade spelat på fotbollen, ingen vinst men han fick sig lite spänning iaf :)
nu ska jag sänka volymen på tvn, dricka brazilian baia och softa ner, hoppas suget efter cola försvinner snart.. hihi imorn ska jag köpa samarin, det brukar funka att dricka ist för cola när jag vill softa med det med.. sjukt att cola kan jag bara inte lägga av med tvärt som med allt annat.. jag måste ha ett supstitut ett tag.. och sen trappa ner.. jag e bra nog tokig jag, and I like it! ;) mmmjaauu..
sov gott pärlor! och här får ni bild på födelsedagsbarnet som inte gick imorse.. finaste lilla grisen och storgrisen bakanför ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0