270612

helg idag! :) 
och tröttare än den tröttaste tröttmössan är jag, det tar på fru burholm att arbeta när jag inte är van, men snart så är jag varm i kläderna och fixar tidiga mornar och jobb utan att vara en zombie :) tålamod
tröttheten kommer som mest när jag har mina lediga dagar, idag va vi på äventyr (mycket händer i vårat liv nu, mycket posivit.. tänk vad livet ger en när man gör rätt. men nu ska jag inte säga för mycket om det) kom hem, åt så många mackor jag kunde trycka i mig och la mig och sov, vaknade i panik då jag fick för mig att jag hade delad tur och hade försovit mig, haha! torkade dregglet, klev upp och möttes av min man och en annan snickare i köket som höll på för fullt, nu är köket snart klart.. hur lyxigt har jag det inte? åhhh va jag är tacksam över att snart kunna diska och ha vatten i köket! haha!
 
det har varit en fin dag, fått fina insikter. jag har en annan självbild nu, ÄNTLIGEN! äntligen ser jag mig inte som mindre värd för att jag är en pundare. för jag är ingen pundare längre! jag är en vanlig människa som är värd lika mycket som precis alla andra och nu behöver jag inte tänka att folk jag möter "ser" att jag är en pundare, behöver inte vara osäker bland andra. jag kan vara jag, för jag är värdefull, jag är omtyckt och älskad, kan hålla blicken rakt fram och aldrig fundera, shit alltså.. vilken fin grej jag är med om. har börjat kunna skilja på "lilla frida" och frida också. mycket tack vare jobbet är det, och för att jag jobbar med mig själv och aldrig tänker sluta med det.♥
"Ay yo look Ma, I'm a productive member of society
When I'm drunk I make noise, but otherwise I live quietly" 
 
Linus håller på att laga mat till frugan sin nu.. åh åh åh, igen, har jag det nå lyxigt eller!? :)
sen blir det nog en meditationsstund, mera sådant, tack ;) 
tur att vi inte har någon tv, det blir tid för så mycket mer.. för min del mer sova och äta just nu haha men men :)
och just ja! tänkte visa lite bilder från stället jag ska ta med min man till, vi ska vara "barnlediga" och mysa runt här.. så obeskrivligt vackert på bild, ouff.. tänk er att få se detta live.. ♥
 
 
Bless!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0