220612

GLA MIDSOMMAR! :D
 
idag tog jag helg och det känns så himla nice, drog iväg direkt efter jobbet till midsommarfirande med massa god mat, jordgubbar och tårta och en bunt himla kärleksfulla underbara människor som jag trivs som fina fisken med :) tacksam är ordet, första midsommaren med Linus, första midsommaren någonsin faktiskt.. den dagen har bara varit en vanlig dag förut, eller en dag jag velat slippa. men iår, då firade jag den! :D ringde min underbara momma och önskade henne en glad midsommar, och nu sitter jag och äter godis medans mannen ligger i sängen och spelar gitarr för mig, han är bra nog jädra duktig! ♥
 
imorn ska jag sova tills jag vaknar, ringa intressanta samtal och åka iväg på middag.
 
men för nu, ha det så fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0