21 juni 2012

Idag firar jag och min man 22 månader tillsammans, coolt.. så grattis till oss, och speciellt mig som har funnit mannen jag vill leva med resten av mitt liv, att jag funnit kärleken jag vill fira och uppmärksamma varje månad, det är en fin dag, extra speciell.. för 22 månader sen träffade jag Linus för första gången utanför min behandling-fokuset på bara han och jag och det sa bara pang -fast ingen av oss hade förväntas oss det, vi hade ju varit nyfikna på varandra under tiden jag va i beh (fast jag va fast första gången jag såg han, när jag trodde jag fick en panikångestattack, en konstig sådan eftersom jag mådde bra av den-kärlek kallades det, inte panikångest hihi) det fanns inget att göra åt att det sa pang, ingen återvändo.. jag fick för första gången känna på hur det va att älska någon villkorslöst, och denna underbara man har inte bara älskat mig utan hjälp mig att börja tycka om mig själv och älska livet, ganska fantastiskt va?! :)
vi stannar kvar hos varandra trots all skit vi fått stått ut med- inget har kunnat sära på oss och då kan jag ändå lova att vi levt i ett helvete.. folk har prövat sära på oss och allt har gjort så jag håller hans hand ännu hårdare, är ännu mera tacksam och vill ge ännu mera av mig själv till honom.. tss :) jag är en sån jädra kärlekskranksnörd skulle kunna skriva om honom och våran kärlek hur länge som helst, men jag sa ju faktiskt att jag skulle komma och hjälpa honom med bygget i köket innan jag kidnappar honom med mig ut för lite egentid utan dom små.
 
skönt trött efter jobb, imorgon är det jobb med sen är det heelg!! :D åh va nice! 
 
 och här får ni höra en sååå fet låt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0