10 juni 2012

livet, det är underbart. och det vägrar ge mig en paus :)
igår va det en konstig dag, en gammal dag.. den där sidan av mig, den mörka sidan lät jag komma fram, och jag mådde dåligt av att tillåta mig bli så..
bara för att en snorunge (lika gammal som mig på siffran, men absolut inte i huvet) försöker blåsa min familj på pengar. så jag ville åka och hälsa på och ta det som jag tycker är mitt.. och när jag är på det humöret är precis allt mitt och jag får för mig att det är lugnt att göra illa människor, först göra illa dom runtom innan jag går på människan det faktiskt handlar om.. jag bara kör på..
och ångesten över att bli "mörk" fick mig fort att vilja gå ur det och bli frida igen. som inte tror på våld, som tror på fred och som inte vill påverkas negativt av andra människors val och handlingar..
jag tar ansvar över mitt, låter inte folk förändra mitt leende eller mitt mående (försöker så gott jag kan iaf och jag slutar inte gå mot det jag vill)
drog på en kryon, andades och fokuserade på rätt sak.
det går att förändras, och den enda som kan förändra mitt liv är jag.
jag fortsätter gå framåt, och det är med tacksamhet jag skriver det här, jag valde det rätta, inte det gamla.. och jag är stolt över mig själv!
life is what you make it
im gonna make it
no matter what it takes
im gonna take it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0