underbara morgon.

vinkade av mannen innan han åkte på jobb, somnade om en sväng o sen har jag letar skatter i långgräset, njutit av regnet, sprungit runt med en gummiboll 20 varv här hemma med en galen valp i hälarna, tränat lagomt mycket, dansat för mig själv och gråtit av tacksamhet och lyckan över kärleken, tagit spännisbilder och njutit lite extra över hur vacker kropp jag har. haha, japp.. helt underbart! 
igår fick jag en påminnelse om hur jag va för bara 2 år sen, oouuuffff vilken skillnad, jag har växt växt växt och jag gillar mig själv jättemycket idag. coooolt! :D 
nu ska jag träna lite mer, och bara njuta över att jag är jag, och jag är så himla vacker, godhjärtad, helskön att hänga med och älskvärd. en värdefull kvinna som är värd respekt!
tack min fina man för att du alltid älskat mig för den jag är och inte gett upp hoppet då jag tappat mig själv och inte kunnat funka på något plan. och tack för att du hjälper mig att vara mig själv. du är min näring, gör jag rätt mot mig själv så hjälper du mig växa den där extra biten. hihi, puuuss!!
ne nu ska jag sluta hålla på o kära runt och ta o göra det jag ska :) senare bär de av till jobbet och vet ni, hela den här dagen kommer att vara underbar för jag tänker göra den underbar. 
nu jädrar får det vända! :) 
 
 
 
affirmationer ♥ nu kommer egopics. enyoj ;) hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0