jajajjaa

Och idag då.. den här dagen som också skulle vara underbar.. tss.. 
livet känns istället helt åt helvete.. motgångar och mer motgångar.. hur jävla mycket ska en person klara? kom igen nu gud. give me a break!!
min moppe har gått sönder, för att bli lagad för att gå sönder igen och jag har varit tvungen o ringa mitt jobb och bli hämtad.. usch. 
cyklen min är det punka på så jag köpte lagning igår och glad i hågen skulle jag fixa det idag, för att inse att jag inte fixade det, grannen fixade det inte.. däcket går inte att få på cykeln igen.. så åter igen får jag ringa till jobbet och skämmas för att jag inte kan ta mig dit på egen hand.. saker som jag har som gör mig glad är borta och just nu vill jag bara ge upp.. säga upp mig o försvinna. men, jag ska fortsätta gråta ur mig skiten och ta en promenad istället.. 
sköönt att få ur mig skiten iaf, få säga rakt ut att jag ger snart upp, jag vill ge upp, men jag vet ju ändå att jag aldrig tänker göra det. nej nej, värre har jag varit med om och allt jag varit med om har jag fixat. det här fixar jag med. ähh.. nu går jag o affirmerar mig till något positivare :) 
jag har ju väldans mycket jag är tacksam för, nu ska jag bara fokusera på det. det här är nog en underbar dag trots allt..
bless!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0