hundskruttar..

skulle ha varit på jobbet nu, började kl 7.. men då jag stod o kollade efter lumen och charlie.. dom skulle helt enkelt ut i skogen imorse trots att vi inte hade tid med det, så dom ruschade så fort dom kunde och va borta på en sekund så där stod jag och kunde inte göra annat än att se dum ut :)  dom små liven behagade inte komma hem förns de va försent att åka på jobbet. jag skulle få samåka med en kvinna så linus kunde ta moppen på hans jobb, vilket gjorde att jag inte bara kom för sent på jobbet- jag kom inte dit alls.. uuuufff.. aja, när smågrisarna va hemma och trötta så tog jag och somnade i soffan framför seinfeld, vaknade tröttare än någonsin :P det blir en massa te nu och ett fotbad, snart kommer nog karrn hem om bensinen räcker till ;)
 
livet känns ganska gammlat nu, massa otrygghet i allt och jag vill bara spy.. men jag får inte glömma att jag ska kolla till det jag har inte vad jag inte har, lättare sagt än gjort när tacksamheten försvunnit totalt och jag är så långt borta från där jag vill vara så det är helt sjuuukt.. men, jag har ändå tagit ansvar nu. frågat min mina själsvän om hon skulle kunna lyssna så jag får spy ut det viktigaste jag måste få bort från ekorrhjulet i huvet som sen rullar sig ner i magen.. ne usch va jag är negativ och bara klagar känner jag. fotbadet va de ja, och lite meditation. bara jag piggnar till och får lite energi känns allt nog lite bättre :)
 
men det är ju himla bra, att livet inte är så bra det kan hela tiden, ying o yang. jag måste må dåligt för att kunna må bra. och jag uppskattar ju mitt mående när det är bra så oerhört.
 
något som kan hjälpa mig är också allt vackert som finns, färger, djur, natur.. det är ju så underbart.. lite bilder får ni här, hoppas ni också kan njuta av dom! :)
 
 
 
vacker vackert vackert. vi hörs senare idag fina pärlor. bless
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0