det är rätt så jädra nice att vara jag :)

vaknade utan väckarklockan, gick och blev bjden på hamburgare till frukost ♥ busade en väääldans massa med hundarna, gick långpromenad o mös på i det underbara vädret, åkte till stan och vinkade av karln och flanerade runt och shoppade upp hans pengar, haha! åt 2 olika baugetter till lunch och njöt ganska hårt av livet, bränt mig har jag gjort av den härliga solen och pratat med min underbara bror har jag också gjort, visst låter min dag nästan för underbar för att vara sant? :) och då får jag inte glömma nämna att jag träffat fina människor, men den finaste har jag här, och jag ska be han snart att göra varm choklad till mig och mina rostade mackor, jag ska bara få bort godismättnaden ;) är det någon som missat att jag gillar maty och gillar att äta ? haha
 
egentid imorgonbitti sen cykla iväg på jobbet och få längta efter min kärlek, japp det kommer bli en underbar dag imorgon med.
 
våga älska dig själv och andra, och glöm inte att du är värdefull för att du är precis den du är! love & bless
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0