äääntligen

har jag helg! :) är helt slut efter 14 timmar på jobbet igår, helovan.. och det märktes idag på dagens pass hehe, märker verkliigen när nått är galet med mig, eller så har jag helt enkelt börjat lyssna på mig själv och min kropp helt enkelt :)
 
hur som helst, den här lediga dagen jag har framför mig är mer efterlängtad än någon, imorgon kommer nämligen min underbara mor och hälsar på, äntligen ska vi träffas igen.. ♥  mysa på hela dagen och ha det riktigt riktigt trevligt står på schemat och antagligen lär jag inte låta henne åka hem, haha!
söta knasiga mor, jag älskar ju dig ja! 
 
nu ska jag mysa lite på karln och äta mer solroskärnor. mums.. ha en fin kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0