21 juli 2012

jag har ätit mig mätt på smultron, blivit bjuden på den häftigaste upplevelsen jag varit med om, hållt i 3 små grodbebisar, och svullat en massa massa gott..
 
för några dagar sen va min underbara mor här, jag visade henne runt häromkring, vi åt pizza, pratade en massa strunt och bet mig i läppen för att inte förstöra makeupen ;) min mor köpte en superfin liten 1-mans tekopp på en loppis för 1 krona till mig, så himla perfekt för mitt egengjorda te! :D 
 
jag saknar min mor, och undrar just nu om vi inte skulle ta o flytta lite närmare jämtland.. 
det känns nog så bara för att det har varit ganska tungt sista tiden, att flytta till sitt drömställe och sen inse att det inte går att bo kvar där pga mögel som kanska gör våran familj sjuk.. usch, ja de va inge kul, måste flytta-inte ha någonting att flytta till.. men det löser sig ju det där med, tålamod, tillit, och ja.. göra bra saker! :) jag är tillsammans med en skytt som skulle kunna flytta till något nytt varannan månad..haha! jag borde ta efter han där ;) men för mig är det så himla himla viktigt att mina djur trivs och mår bra, att dom har tryggheten i att ha ett hem, veta att det är deras hem och slippa stress av att flytta. men självklart vill jag också ha tryggheten i ett hem, ett ställe att rota sig på, som man kan bo i hur länge man vill och som är ens egna, aldrig fundera vart jag ska ta vägen, hem är det stället dit jag ska ta vägen, samma ställe som igår, samma ställe som imorn.. för många år hemlös och såhär blev jag! ;) hehe
 
ojj va mycket jag hann skriva nu, haha! 
nu ska jag koka lite kaffe tills karln vaknar och gå ut med djuren på gården med en kopp te, njuta av solen och att höra hur det blåser i träden.. åhh va mysigt! också ska jag fundera på när och hur jag ska hälsa på fina fina joanna, för det måste nog bli ganska snart :)
 
puss på er och hoppas ni får en underbar dag! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Joanna

ÅH JA! kom och hälsa på raring! skulle vara SÅ HIMLA MYSIGT!! ni är ALLTID välkomna hit! <3<3<3

2012-07-23 @ 09:26:30
URL: http://www.teddysdotter.wordpress.com
Postat av: Joanna

ÅH JA! kom och hälsa på raring! skulle vara SÅ HIMLA MYSIGT!! ni är ALLTID välkomna hit! <3<3<3

2012-07-23 @ 09:26:41
URL: http://www.teddysdotter.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0