090712

det är ju ganska underbart, min man fick också jobb förra veckan. Idag jobbar han kväll så jag har fridatime! så himla skönt och underbart att få tid med mig själv och djuren här hemma, det känns som att jag inte varit själv på riktigt riktigt länge så jag njuter på av att vara med mig själv, väl unt! 
har tagit tag i lite saker idag känns det som, valt ärligheten, satte igång och plugga och gjorde så gott som klart en kurs, ye! ringt nödvändiga samtal, njutit av utsikten, tränat, fast bara pyttelite :) och myst omkring i mina rosa byxor som är superhärliga! :D men nu.. läsa bloggar, bli inspirerad och dricka te här framför datorn..
jag har tagit ett beslut om att göra det jag ska för att må bättre, sluta vara tyst och hålla saker inne och istället prata, prata, prata! se vad jag har och inte vad jag skulle kunna haft, och andas, jag ska inte glömma att andas. och fortsätta ta beslut, beslut för min egen skull. för bara mig.
imorn är det första arbetsdagen för veckan och det känns nice, och mera fridatime imornkväll.. det känns bra, nästan alldeles för bra.. :) 
 
le mera, meditera mera, åhh.. härliga saker! 
 
och världens vackraste bild.. bless!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0