söndagkväll-

Alla valparna är väldigt lika varann (förutom den svarta då såklart) men dom andra 6 är alla tigrerade med vita tassar o vit svanstipp, bara det vita på/vid huvudet som skiljer dom åt. här är en av dom vackra ♥
-
har haft en underbar dag, fortfarande nikotinfri.. över 27  timmar nu :)
det är otroligt coolt fast jag är lättirriterad, har fått kontakt med "lilla frida" idag o gråter en massa pga att jag är glad, i full kontakt!
-men ska inte skryta allt för mycket. det är jobbigt, o jag har börjat smådribbla med mig själv flera gånger redan "en snus när jag blir sur kan jag ta, kanske ska röka när jag blir snussugen" ojojoj va jag lurar mig själv.. det blir ju inge lättare att börja leva sundare om jag tar en då och då och rökningen som jag helt slutade med för ett år sedan efter 11 års rökning lät ju ännu sämre, som att jag inte skulle fastna i det igen? :) ne nu ska jag sluta dribbla o fortsätta göra mitt bästa, dosan ligger i tryggt förvar här hemma hur som helst.. :)
-
Ikväll började jag o min underbara man att lägga ett 1500-bitars pussel! :D och vi har faktiskt kommit en bra bit, hur mysigt som helst.. söndagskväll- led zeppelin,  thin lizzy, fleetwood mac o andra sköningar i högtalarna, pusselläggande, tedrickning o tända ljus. kan inte bli bättre! här är bilder från denna söndag. enyoj! :)
ha en fin kväll ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0