samlartanten..

jag vill bort med en massa massa skit jag har här hemma som bara tar plats ..meen jag är ju lika bra på att fortsätta samla på mig. nu frågade Linus varför jag skulle spara gamla sillburkar efter jul? mitt svar va att -man kanske kan frakta mynt i dom? Haha! det dummaste jag hört.. :P aja, jag slänge sillburken o fick ett ryck, nu ska saker bort! tänker använda mig att bloggen. ska lägga upp maaassor av bilder på allt som ska bort :)
har lite egentid här hemma nu, men åhhh. saknar mannen redan! aja.. ska försöka njuta ;)
Vänster- storlek 37, använda 1 gång, lite problem med ett blixtlås.
Höger- VAGABOND storlek 38 använda några gånger.
vänster- storlek 37, ALDRIG ANVÄNDA, 50 kr!
höger- storlek 38, chikas, använda 1 gång.
vänster- smycken. töjningar, tunnel med stenar 8mm, tungstavar, stav till navel o läpp o lite annat :)
höger- linne i storlek M utan axelband, aldrig använd prislapp kvar. 50kr

står inget pris så lämna en kommentar med bud! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0