myskväll

dejt på mcdonalds, glass med mango, mommas bullar och te ♥
har fortsatt rensa idag, hela städskåpet, skåpet ovanför o garderoben i hallen är nu tillfixade o jag har slängt massa kartonger o skit jag samlat på mig. sköönt! nu är det bara en bättre rensning i stågarderoben o förrådet kvar :) men nyckel te förrådet är borta så jag behöver en bultsax, och vart kan man tänkas låna en sån..? backade på planen att lägga ut allt som ska bort här.. försöker sälja på facebook o de gick bättre, sålde 2 tavlor o en plattång tack vare köp o sälj-sidan. nice!
-
va på revyn med mor i förrgår. hur mysigt som helst att få umgås med superkvinnan ♥ och visst är hon vacker?

revyn va superbra! och idag har den premiär så gå o kika på den vettja! :)
-
hundarna blev en vecka igår, oj oj oj va tiden går fort o dom små liven bara växer och växer.
bilden te höger är lillvalpen inte så utsträckt på men kolla vilken liten tjockis de blivit på bara en vecka! :) 

nu ska det mysas i soffan framför en film.

ge kärlek, våga ge kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0