lycka

är så lycklig just nu så jag är nära till gråt. 
det är en så maxad känsla att jag inte skulle vilja ändra på något, även om jag kunde. mitt liv är helt underbart!
att min önskan för dagen är att jag ska vara ute och promenera med min familj, inget annat skulle göra mig lyckligare, inga pengar, matriella saker, droger ..inget annat. vilken befrielse det känns som, jag har blivit befriad ♥
bara det att jag inte behöver söka längre, jag har hittat en väg att gå, något jag tror på och jag har aldrig kännt mig tryggare. jag har börjat min resa nu ♥
-
just nu har jag varit nikotinfri i 17 timmar. wooow! mannen fick för sig igår att pröva lägga ner snusandet, och jag hängde på utan att tänka ens, gillar ju att snusa, men jag har egentligen inte råd, och nervgift.. hur mysigt låter det egentligen att stoppa i sig det? jag har slutat med kaffe för att det inte är nå bra för mig, men nervgift... heh. du hör ju själv. det hade ju självklart varit coolt att sluta, känna mer känslor o vara fri från ett beroende. men just nu räcker det att jag varit fri i 17 timmar även om jag lägger in en senare. jag gör så gott jag kan o sätter inga måsten för mig själv, åter igen.. inga tillfällen att kunna svika mig själv. jag gör mitt bästa och det är jag nöjd med! :)
-
nu blir det ett bad! senare lägger jag ut lite valpbilder, dom små rackarna har börjat få ögon :)
-
ha en fin dag med mycket ödmjukhet ♥
Δ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0