hej.

Hej jag heter Frida och är 3 äpplen hög.

för 1-2 månader sen hade jag valt att stänga av när tanken kom upp efter jobbiga känslor och tankar, då hade jag tagit beslutet att bedöva mig själv, försvinna, inte bry mig. jag är så otroligt tacksam över att jag nu tänkte tanken, fortsatte att tänka och tog beslutet om att inte stänga av utan ist vara i det, låta det bli bättre på naturlig väg.
jag vill framåt, fortsätta utvecklas, hitta styrkan i mig själv, använda den och känna.
bara jag är försiktig, lyssnar o känner kommer allt vara väl.
-----
♥ http://www.youtube.com/watch?v=Cxi65iPLVx0
------
Idag är jag ledig från praktiken, en vecka är avklarad och jag är superstolt över mig själv.
har världens finaste praktikplats där jag får träffa en massa mysiga människor och jag får gå emot mina rädslor.
jag växer
..längtar tillbaka till praktiken, så himla bra har jag det där.
nu ska jag fortsätta dricka mitt te.
ge kärlek ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0