det har varit min dag idag.

helt underbar dag.
jag fick till mig igår att min känsla om något alltid har stämt, om jag inte tänker sönder känslan och gör den till något det inte är som jag har varit väldigt duktig på.
Jag litar på mig själv nu, på min intuition, min känsla..  jag lyssnar på den, utan att tänka. det är ju helt underbart.
..jag litar på mig själv.. åhh va det här är intressant!
Δ
min lärare ringde idag när jag va påväg till ett möte o berättade att jag får börja praktiken igen imorn på hemtjänsten. åhh! äntligen en sysselsättning, äntligen ett steg närmare examen. det här känns superbra!
Δ
vi har myst på som tusan idag jag har träffat min underbara vackra värdefulla mor, kittlat henne o haft så mysigt. en dag med en massa kärlek, livslust. energier o skratt. Jag Älskar Verkligen Mitt Liv! och snusfri är jag fortfarande, det är just nu alldeles för coolt att få känna än att dra in en snus. jag gråter hela tiden, är sårbar, lycklig och mig själv! ♥
Δ
Δ
Δ
Δ
nu ska jag gå o mysa med mannen.
bless!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0