supernice!

vilken dag hittils! :) mysnivån på max, julgardiner har kommit upp och det är superfint här hemma. vi har haft pizzamys och gubbarna skrev grattis linus på kartongen, kanon! :) nu är födelsedagsbarnet på äventyr med en vän och jag ska se till att det är myspys här tills han kommer hem igen. jag är superglad att jag har fått vara med och gratta honom på hans dag! ♥
idag är lillan en liten hulk, för idag gör det superont när hon sparkas, helt galen är hon! :) och just ja, är ju i månad 8 nu. hehe.. shiit. fast det är så lång tid kvar kan det kännas så nära. 
nu ska jag dricka lite cola o slappna av ett tag innan promenad med hundarna, för fyller men år är man helt hundledig, lyxigt va ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0