fötterna upp, huve ner!

det såg superbra ut idag, hon ligger med huvudet ner och barnmorskan sa att hon kunde snurra ett varv till innan hon stannar neråt, men det tror inte jag :P eftersom jag tror att hon är några veckor äldre än vad dom tror. enligt min mens o linus intuition är det ju så, enligt måtten på ultraljud är det inte så.. det är bara att vänta o se.. :) 152 hjärtslag i minuten och ett sf mått på 30, och jag har gått upp 10 kg, hela 64 kg väger jag nu och det stör mig inget, nu väger jag lika mycket som när linus och jag träffades, så han klagar inte heller ;) nu är bara frågan hur jag ska kunna plopppa ut henne och ha kvar vikten hehe
jag trodde alltid att vikten skulle bli ett problem när jag vart gravid. att jag inte skulle trivas med kilorna men så fel jag hade, jag lägger gärna på mig inget mer eller 30 mer, det spelar ingen roll just nu, jag ska bli mamma. det är det viktiga för mig.
följer en blogg med en mamma som födde sin son 5 veckor för tidigt, när han va 1 vecka, alltså 36 om han skulle varit i magen, fick hon redan frågan hur hon skulle bli av med gravkilorna, helt jävla sjuuukt! hon har en son med slangar som måste matas med sond och folk tror att vikten är det som är viktigt!?
får bara hoppas och be för att folk vaknar, drar av den ytliga ögonbindlen och börjar se något annat, något som betyder- på riktigt. 
fula människor finns det överallt, det har inget med deras utseende att göra ändå.. 
vackert är det att kunna titta på sin kropp och vara stolt, det är du, njut!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0