december

Tog en ordentlig sovmorgon idag, välbehövligt och så himla mysigt.
Hoppade i kläderna och åkte iväg på loppis med några grannar.
skulle köpa advenjsmys för sista slanten, men det blev kläder till M :)
L hittade en superfin poncho och jag en fin varm tröja och nå annat, sådär smått o gott.
Idag är första gången jag känner att jag behöver en alvedon pga graviditeten. Jag tror jag har en jätte där inne, och min kropp töjs ut både här och där, revbenen och ryggraden håller på att komma ut genom skinnet tror jag. ont, ont, ont och jag tar helst inte värktabletter, för jag tror dom gör oss mer illa i längden. men snabb lösning.
det tjänas pengar på att hålla oss så sjuka det går, medicinerna gör oss sjukare och då vill vi ha något mer utskrivet.. usch, så jävla vidrigt!! människor litar blint på staten som säger att vi ska ta vaccin för att inte bli smittad av någon influensa som hittats på. så vi sprutar i oss gift och blir sjuka för resten av livet istället.. grattis!
skönt att karln tänker som jag där, vi vill inte spruta i våran dotter skit. är det meningen att vi ska bli sjuka blir vi det, och det är ju alltid bäst att låta livet och naturen ha sin gång. Tillit!!!! du kan ändå inte kontrollera livet, det har sin gång vare sig du vill eller inte.
 
 
Nu tror jag att jag ska försöka mig på lite meditation. det har inte varit något alls sånt på länge nu, och jag vill vill vill men har någon oro, stress eller något som gör att jag inte kan, har inte tålamod eller vad det nu är..
igår fick jag hjälp, satte mig ner och kände hur ögonen for, ögonlocken fladdrade och ville öppna sig och jag ville ge upp, men en annan satt med mig, och pga det blev de en fin stund, massor konstigt också, armar som viftade och flaggor jag aldrig sett, men det va fint. och det fick mig peppad! tack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0